Ştiri

Avantajele folosirii “detectivilor sub acoperire” faţă de aşa-numiţii “mystery shoppers”
12.04.2011

La solicitarea clienţilor BGS care beneficiază de servicii de pază şi monitorizare din partea BGS DIVIZIA DE SECURITATE, detectivii particulari ai DIVIZIEI DE INVESTIGAŢII, au desfăsurat activităţi specifice de evaluare a calităţii serviciilor presta...te de către angajaţii firmelor respective, a modului în care îşi respectă proprii clienţi, modalităţile în care oferă şi promomează produsele şi serviciile firmei, loialitatea faţă de angajator şi în general modul în care îsi indeplinesc sarcinile de serviciu. Rezultatele acestei evaluări, îi ajută pe managerii societăţilor respective să descopere ce scârţâie în afacerea lor şi care sunt măsurile ce se impun pentru respectarea standardelor înalte de calitate a serviciilor. Un segment important al companiilor care apelează la serviciile “ detectivilor sub acoperire” provine din domenii ca retail, vânzări auto, telecomunicaţii, bancar, benzinării, HORECA, servicii medicale, transporturi şi turism. Detectivii particulari care activează în acest domeniu sunt special pregatiţi pentru a urmări atitudinea angajaţilor până în cele mai mici detalii, modul în care interacţionează cu clientul, replicile, profesionalismul sau capacitatea de a răspunde în cel mai potrivit mod cerinţelor clientului, cunoasterea produselor şi serviciilor pe care le vând. De asemenea este observată atitudinea şi reacţia angajaţilor în situaţii critice, respectiv atunci cand “clientul sub acoperire “ conform unor scenarii prestabilite, refuză un produs, cere schimbarea acestuia, are de făcut anumite reclamaţii, are o atitudine recalcitrantă etc. Un alt tip de scenarii folosite de către ”clienţii sub acoperire” cu ocazia vizitelor, sunt cele care verifică etica şi loialitatea angajaţilor, respectiv dacă eliberează bonuri fiscale, documente specifice fiecărui domeniu de activitate etc. Dacă angajaţii sunt “disponibili” pentru a intra în anumite combinaţii ilegale de vânzare a produselor în afara circuitului formal. Principalul avantaj al folosirii “detectivilor sub acoperire” în aceste cazuri îl reprezintă posibilitatea realizării unor înregistrări audio şi video legale, cu camere ascunse profesionale, înregistrări care nu pot fi contestate de către angajatul verificat, în eventualitatea unui litigiu cu angajatorul. Aceste înregistrări audio şi video nu pot fi realizate legal de către aşa-numiţii “mystery shoppers” care la finalul întâlnirii completează doar un raport standardizat. De asemenea, în situaţii mai complexe angajatul vizat poate fi urmarit prin filaj şi în afara locului de muncă, iar investigaţiile pot continua cu privire la preocupări extraprofesionale, moralitate publică, anturaj etc. Potrivit afirmaţiilor lui Ioan-Marian Fârdea, Director Executiv la BGS DIVIZIA DE INVESTIGAŢII, managerii care vor să afle care sunt părţile slabe şi vulnerabile ale angajaţilor şi să crească performanţele afacerii lor, în scopul păstrării standardelor de calitate a serviciilor oferite, alocă sume cuprinse între 20 Euro şi 250 Euro pentru o vizită făcută de către un detectiv sub acoperire. Preţul variază în funcţie de particularităţile firmei, de numărul de vizite, de profilul şi poziţia persoanelor vizate, de scenariile pe care trebuie să le joace “clienţii sub acoperire“ şi în general de complexitatea şi costurile serviciilor solicitate. Ioan-Marian Fârdea spune că, de cele mai multe ori, “clienţii sub acoperire” nu au de îndeplinit scenari “speciale” , ci sunt atenţi la detaliile interacţiunii dintre ei şi persoana vizată, la modul în care sunt tratati, aspectele de politeţe, la modul de prezentare al produselor şi servicilor, cunoasterea acestor produse şi servicii pe care le vând, preocuparea pentru a oferii clientului cele mai potrivite soluţii în functie de particularităţile acestuia, convingerea cu care angajaţii promovează produsele companiei, abilităţile de vânzare, precum şi atasamentul faţa de brandul pe care-l reprezintă. Detectivii particulari sunt special pregătiţi să-şi joace bine rolul de client, pentru a nu trezi suspiciunea angajaţilor. În funcţie de rezultatele evaluărilor realizate, conducerea firmelor respective poate elabora planuri şi strategii viabile de câştigare şi fidelizare a clienţilor, îmbunătăţirea calităţii produselor şi serviciilor oferite, creşterea performanţelor personalului, iniţierea unor programe specializate de training-uri cu angajaţii, implementarea unor programe de motivare şi bonusuri oferite numai pentru cei performanţi. Multe companii au înţeles, pe fundalul crizei economice, faptul că de cele mai multe ori, atitudinea, comportamentul şi pregătirea angajaţilor care interacţionează în mod direct cu clientul, pot influenţa în mod decisiv decizia acestora de a cumpara un anumit produs sau serviciu, iar această minimă investiţie în evaluarea neutră şi profesională a angajaţilor, poate face diferenţa între succes şi insucces asigurând ca o investiţie de mai multe milioane de Euro să fie profitabilă.
diploma2_2010

Dupa primul an de activitate, BGS Divizia de Investigații este pe locul 2 în Top Profit România
14.12.2010

Cea mai nouă divizie a Grupului BGS, Divizia de Investigații, ocupa locul 2 în "Top Profit pentru România Microintreprinderi" după doar un an de activitate in domeniul detectivisticii. Topul este realizat de Listafirme.ro, conform datelor de bilanț r...aportate pentru anul 2009.

BGS lansează pe piaţă Divizia de Investigaţii
01.07.2010

Cea mai recent înfiinţată divizie din cadrul Grupului BGS - Divizia de Investigaţii se adresează persoanelor fizice si juridice, oferind soluţii la problemele ce decurg din necunoaşterea adevărului din proximitatea lor. Rolul Diviziei de Investiga...ţii este acela de a furniza informaţii sigure şi documentate prin mijloace de probă, care să elimine orice fel de speculaţie. Folosind mijloace tehnice moderne de investigare şi având o echipă formată din profesionişti ai domeniului investigaţiilor, această divizie a Grupului BGS a reuşit să ducă la bun sfârşit misiuni deosebit de dificile. Printre acestea se află nenumarate cazuri de dispariţii de la domiciliu, fraude în domeniul comerţului, documentarea unor cazuri de ameninţare şi şantaj, de concurenţă neloială a unor angajaţi faţă de compania angajatoare, obţinerea unor mijloace de probă indubitabile. Avantajul competitiv al acestei companii este experienţa dobandită în ultimul an, colaborând cu celelalte Divizii ale Grupului BGS, pentru care a efectuat investigaţii complexe, care au avut ca rezultat îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate. "De la înfiinţarea Diviziei de Investigaţii în aprilie 2009 şi pâna în prezent, înainte de a ne lansa propriu-zis pe piaţă, am reuşit să rezolvăm zeci de cazuri pentru Divizia de Securitate şi Divizia Medicala din cadrul Grupului BGS, actualii clienţi fiind primii care au aflat şi au apelat la serviciile noastre" – a declarat dl. Marian Fardea, Director al Diviziei de Investigaţii. Cu un înalt standard de discreţie şi confidenţialitate, noua companie poate deveni "ochii" si "urechile" dumneavoastră atunci când aveţi nevoie de informaţii oportune, sigure şi verificate! BGS Divizia de Investigaţii este accesibilă la numerele de telefon 0733.BGS.BGS (0733.274.247) , 0755.BGS.BGS (0755.247.247) şi la adresa de e-mail investigatii@bgs.ro.